miércoles, 19 de diciembre de 2007

Web 2.0 intenet berria

Horra hor web 2.o buruz, nire moduan, unibertsitaterako lan bat egin behar zuen beste ikasle baten lana. Komentarioek txukun dagoela diote. Beraz, hemen jartzen dute norbaitek irakur nahi baldin badu.


Edonon gaudela ere ...
Azkenean amaitu dut Unibertsitaterako egin beharreko lana, nik Web 2.0 proposatu nion irakasleari eta honek baiezkoa esan zidan gaiari ezer ez jakingo balu bezala, harridura aurpegiz baina ez dakit nik benetan horrela izango den; hala era lana ez dut Unibertsitatean eman oraindik, zenbait aldaketa egin daitezkelako.
Suposatzen dut Goienan honi buruz gehiago dakien jendea dagoela eta horrela pertsona hauen aholkua jaso nahi dut, ea zer gehiago jarriko zuten beraiek, ea zer aldatuko zuten; iritzia soilik, nolabaiteko feedbacka sortuz. Bestalde Web 2.0ari buruz ezertxo ere ez dakien pertsona bati nahiko interesgarria irudituko zaio lanatxoa ene ustean, ideiak nahiko ongi eta garbi azaltzen baititu.
Estekak:
.pdf formatuan

No hay comentarios: